
Natuurlijk stellen wij alles in het werk een goede service te bieden. Doen wij ons uiterste best om het niveau van onze dienstverlening hoog te houden. Ben je toch niet tevreden over een bepaalde situatie in de opvang, over een gastouder of over een administratieve afhandeling bij ons bureau? Laat het ons weten, zodat we op zoek kunnen gaan naar een oplossing.
Als je een klacht hebt, kun je het Klachtenregistratie Formulier invullen en per e-mail naar ons verzenden.
Je krijgt binnen 2 dagen een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen wij alles in het werk stellen om binnen twee weken de klacht op te lossen.
Als je een klacht extern kenbaar wilt maken, kun je terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
Bij het Klachtenloket Kinderopvang van de Geschillencommissie wordt eerst geprobeerd om de klacht op te lossen. Dit door het geven van informatie, advies of bemiddeling.
Ouders kunnen een geschil indienen als:
- De kinderopvangorganisatie niet binnen 6 weken heeft gereageerd op de schriftelijke klacht.
- Of als de ouders en de kinderopvangorganisatie het niet binnen 6 weken eens zijn geworden over de afhandeling van een klacht.
In uitzondering op het bovenstaande mogen ouders meteen een geschil indienen als in redelijkheid niet van ouders kan worden verlangd dat zij onder de gegeven omstandigheden een klacht indienen bij de kinderopvangorganisatie. Bijvoorbeeld wanneer ouders bang zijn dat het voorleggen van hun klacht vervelende gevolgen kan hebben.
Ook in het afgelopen jaar zijn bij de Geschillencommissie Kinderopvang geen geschillen ingediend over Alles Kids Zoetermeer.
En natuurlijk zijn wij daar trots op.
Contact: De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509LP Den Haag
Telefoon: 070-3105310
Bezoekadres: Bordewijklaan 46, 2591 XR Den Haag
www.degeschillencommissie.nl